Com un llibre obert

Com un llibre obert

lunes, 15 de marzo de 2010

LA VIDA ES SOMNIAR


Foto: Berga nevada, una imatge de somni.
"La vida es sueño, y los sueños, sueños són" Calderón de la Barca
La vida es un somni,
el qual costa de realitzar en la seva totalitat,
però si podem dur a terme
parts d'aquest somni.
I es que és per tu,
que ara somnio novament,
i els malsons ja no em persegueixen
nit rere nit.
Ja no passo fred a les nits,
perque tu em dones calor;
Ja no deixo de fumar,
perque tu em dones foc;
Ja no deixo de somriure,
perque tu m'expliques anècdotes divertides.
Quan poc a poc
els somnis es fan realitat,
més por tens
de que es facin factibles.
Ja no m'engoixo,
perque tu em calmes;
Ja no crido,
perque tu em fas enraonar tranquilament;
Ja no ploro sense raó,
perque tu li treus gravetat als problemes;
Ara somric,
i tu somrius amb mi.
I aquell bes,
amb gust de vinet blanc de benzinera,
amanitzat amb Hägen-Dazz,
de Strawberry cheesecacke, es clar;
i un polsim de dolces paraules.
Ja no tinc por a estimar,
perque tu m'has ensenyat a fer-ho lliurement,
sense prejudicis,
sense barreres,
sense vergonya.
I ara aquest somni
es fa tant tangible,
que em fa volar
més enllà dels núvols.
I si algun dia he de tocar de peus a terra,
tansols vull fer-ho
si tinc la teva companyia.
(Una nit sense tu, recordant-te; i escalfant, inconscienment, el teu costat del llit, com si haguèssis d'arrivar)

No hay comentarios:

Publicar un comentario