Com un llibre obert

Com un llibre obert

viernes, 2 de abril de 2010

Llorenç


Energia invisible,
calor palpable,
brillantor enlluernadora.

Ets tu qui em desperta als matins,
acariciant-me amb els teus raigs,
dolçament les parpellles,
i xiuxiuejant-me a cau d'orella:
"Bon dia..."
Em llevo i encara nua,
i amb olor a nit,
em planto devant de la finestra,
et miro fixament i em dic:
"amb aquesta llum, avui serà un bon dia"
I em vesteixo ràpidament
amb ganes de sortir al carrer,
i veure't per tot arreu.
I passejo, i tu passejes amb mi,
secant-me els cabell, encara humits
per la dutxa.
I cap al vespres vas esfumant-te,
com el fum de la cigarreta,
i jo et persegueixo,
no vull que marxis.
I ella sorgeix, blanca i radiant,
d'entre la foscor absoluta,
i ja no hi ets,
i et crido.
I ella, amb la seva veu dolça, em diu:
" Tranquila, demà tornarà,
i et despertarà tendrement;
sempre que tu vulguis
el sol surtirà, només per tu"
I m'adormo,
i espero que demà tornis,
a acariciar-me de bon matí.
A aquella esfera rodona que ens escalfa i els dona la llum necesaria per veure el camí.

1 comentario:

  1. Un bonic escrit, senzill pero sentit, sincer i sense engany ni aparensa, tal i com ets tu...

    El cel importa molt. Ja saps que jo estimo al sol i soc amant de la lluna...

    ResponderEliminar